The Best Colon Pembersihan Foods di Dunia!

The Best Colon Pembersihan Foods di Dunia!

Oleh kerana kemalasan daripada saluran penghadaman yang tidak sihat tangkapan dengan kita, semakin ramai orang kini beralih ke arah pembersihan kolon untuk mendapatkan sihat dan patut. Pembersihan kolon boleh dijalankan melalui beberapa kaedah yang berbeza, dari enema dan pengairan kolon berpuasa dan memakan makanan tambahan pembersihan kolon herba dan lain-lain.

Jika anda merancang untuk membersihkan kolon anda melalui diet atau melalui penggunaan beberapa produk herba atau semula jadi, maka anda perlu menyimpan fakta asas dalam fikiran-lebih banyak anda makan, kurang kolon anda akan dapat membersihkan. Ini kerana jika anda pergi memakan diet biasa anda yang biasanya sarat dengan lemak, gula, perisa tiruan dan bahan pengawet, maka sistem pencernaan anda akan terus membelanjakan hampir semua usahanya menghilangkan apa yang anda sedang mencerna bukannya pembersihan kolon perkara dan mucoidal sisa dampak yang telah dikumpulkan dalam tempoh bertahun-tahun.

Kerana sebab ini, ia adalah amat penting untuk makan banyak makanan yang membersihkan kolon anda semasa rejim pembersihan. Dengan cara ini, anda bukan sahaja mendapat kolon anda dibersihkan dengan cara yang paling efisien, tetapi anda juga akan dapat mengekalkan kesihatan kolon yang sihat dengan menggabungkan makanan ini pembersihan kolon dalam diet anda untuk kebaikan. Jadi apakah makanan yang benar-benar membersihkan kolon anda?

Di sini Adakah A Senarai Of The 3 Terbaik Dan Sihat Colon Cleansing Kumpulan Makanan:


Air: Ya, kita tahu bahawa air bukan makanan, tetapi ia sebenarnya adalah komponen yang paling penting dalam diet anda yang akan membantu dalam membersihkan kolon cepat. Anda perlu minum sekurang-kurangnya empat liter air setiap hari semasa mengikuti rejim pembersihan kolon jika anda mahu herba pembersihan atau garam untuk bekerja secara optimum. Walaupun selepas rejim pembersihan anda selesai, anda boleh menyimpan kolon anda sihat dan bersih dengan mengambil gelen air segar setiap hari.

Buah Segar Dan Sayur-sayuran: Sayur-sayuran, terutama yang hijau adalah sumber yang kaya dengan enzim dan mineral yang penting dalam mengukuhkan sistem penghadaman dan penyembuhan itu. Oleh itu, jus sayur-sayuran segar, yang dibuat daripada sayur-sayuran organik adalah sangat baik untuk pembersihan kolon dan kesihatan usus besar. Ini kerana jus tidak mengandungi sebarang gentian, dan pemakanan mereka dengan mudah dan cepat diserap oleh badan. Sebaliknya, jus buah-buahan yang baru diperah adalah agen terbaik detoksifikasi disediakan untuk manusia, dan enzim dalam jus ini membantu dalam penyembuhan dan menyembuhkan badan beberapa penyakit.
Jika anda mengikuti jenis puasa rejim membersihkan kolon, seperti jus pembersihan air cepat atau garam, maka anda harus menggabungkan jus ke dalam diet harian anda. Walau bagaimanapun, jika anda berada di rejim pembersihan kolon yang berasaskan tindakan serat, seperti P & B atau beberapa kaedah lain yang serupa, maka anda akan mendapatkan keuntungan dengan memakan buah-buahan segar dan sayur-sayuran secara keseluruhan dan bukannya hanya minum jus.

Buah-buahan dan sayur-sayuran yang paling bermanfaat noktah bertindih apabila mereka dimakan mentah dan bersama-sama dengan kulit mereka. Antara yang terbaik buah-buahan pembersihan kolon yang anda perlu memasukkan ke dalam diet harian anda adalah epal dan pear dengan kulit, oren, prun, anggur, betik dan buah beri. Kebanyakan buah-buahan ini mengandungi enzim yang membantu dalam fungsi usus dan aktiviti peristalsis. Kolon pembersihan terbaik sayur-sayuran adalah orang-orang berdaun hijau, dengan bayam, selada air, kale, brokoli, Chard dan bit hijau mendahului senarai.


Makanan ditapai: Bakteria baik yang hidup di dalam kolon merupakan penentu penting dalam kesihatan usus besar. Walau bagaimanapun, disebabkan oleh gaya hidup yang rosak, kebanyakan kita tidak mempunyai keseimbangan yang sihat bakteria dalam usus kita. Untuk membantu menggalakkan pertumbuhan bakteria positif, makanan diperam seperti yogurt, yis, miso dan sauerkraut perlu ditambah kepada diet. Sekiranya anda mengalami jangkitan candida, kemudian mengelakkan yis.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar