Herba Untuk ADHD - Mengapa Ibu bapa Perlu Gunakan Mereka Daripada Dadah

Herba Untuk ADHD - Mengapa Ibu bapa Perlu Gunakan Mereka Daripada Dadah

Penggunaan lebih dadah ADHD pada kanak-kanak Amerika telah menyebabkan agak kacau di kalangan masyarakat. Menurut statistik, Amerika mempunyai lebih kanak-kanak ADHD berbanding UK dan Eropah. Kebanyakan kanak-kanak diberi ubat-ubatan preskripsi rawatan. Sejak beberapa kesan sampingan telah dilaporkan memberi kesan kepada kanak-kanak yang menerima rawatan ADHD, ibu bapa mencari cara-cara baru untuk merawat ADHD daripada penggunaan ubat-ubatan yang berbahaya.

Walaupun rawatan yang paling biasa digunakan untuk ADHD melibatkan ubat-ubatan, sebenarnya ada beberapa rawatan alternatif yang wujud. Salah satu daripadanya ialah penggunaan herba untuk ADHD. Rawatan alternatif lain termasuk ubat-ubatan homeopati, biofeedback, yang Tomatis kaedah terapi mendengar, asid lemak perlu, rangsangan pendengaran, terapi seni, terapi pergerakan, ubat bunga bach, kaunseling, sokongan ibu bapa dan guru, dan bimbingan.

Apa yang baik tentang herba ADHD dan lain-lain rawatan alternatif semula jadi ialah bahawa ia tidak mengandungi sebarang bahan kimia berbahaya yang boleh menyebabkan kesan sampingan. Oleh sebab itu, dengan sempurna selamat walaupun untuk kanak-kanak.

Selain menjadi selamat, terdapat beberapa sebab lain mengapa ibu bapa perlu menggunakan herba ADHD dan bukannya ubat-ubatan.

o Herba adalah bukan ketagihan. Sesetengah kanak-kanak mengambil ubat-ubatan telah dilaporkan telah menjadi bergantung kepada bahan-bahan yang diberikan kepada mereka. Herba tidak mempunyai sifat-sifat ketagihan yang mempunyai ubat-ubatan preskripsi.

o Herba mempunyai kesan pengeluaran. Sesetengah ubat perangsang digunakan untuk merawat ADHD boleh mempunyai kesan penarikan balik ke atas orang yang mengambil mereka, seperti serangan jantung. Herba, di sisi lain, mempunyai tiada kesan pengeluaran.

o Herba adalah lebih murah daripada ubat-ubatan preskripsi.

o Herba boleh meningkatkan kesihatan secara keseluruhan.

Herba tidak baru sama sekali. Mereka telah jenis pertama ubat yang digunakan untuk merawat keadaan kesihatan yang berbeza pada masa lalu. Mereka telah digunakan secara meluas oleh orang asli kami sebelum dadah dapat wujud.

Banyak herba ADHD boleh didapati di pasaran. Anda boleh memilih daripada beberapa pelbagai jenis. Sesetengah herba berguna adalah

o Gingko Biloba. Ini meningkatkan tahap tumpuan kanak-kanak dan membantu mereka mendapatkan beberapa fokus.

o Valerian. Herba menenangkan digunakan sebagai bantuan tidur.

o Chamomile. Mempunyai kesan yang sama seperti Valerian.

o Siberian Ginseng. Herba ini boleh membantu kanak-kanak menumpukan perhatian dalam tugas-tugas mereka.

o Gotu Kola, Kava Kava dan Wort St John. Herba-herba ini digunakan untuk melegakan kebimbangan dan kemurungan.

Terdapat produk yang ada yang sudah mengandungi campuran herba yang dinyatakan di atas. Walau bagaimanapun, sebelum membeli mana-mana produk, ia adalah penting untuk melakukan penyelidikan anda terlebih dahulu. Tahu apa yang syarikat mencipta produk, bahan-bahan - jika mereka adalah suci, dan bagaimana mereka diproses. Ia adalah penting bahawa anda pasti produk yang anda beli adalah tulen supaya tidak akan ada masalah semasa mengambil mereka.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar