Terapi pengkelatan - Pengalaman Peribadi Menunjukkan chelation Kerja Raya

Terapi pengkelatan - Pengalaman Peribadi Menunjukkan chelation Kerja Raya

Saya adalah seorang berusia 40 tahun yang merokok dan mempunyai buruk periferal penyakit vaskular juga dikenali sebagai aterosklerosis. Bermula dengan tahun-tahun remaja saya mempunyai 19 pembedahan dan banyak ubat-ubatan untuk menghentikan perkembangan penyakit. Saya telah mengalami banyak luka yang tidak akan sembuh dan saya kehilangan empat jari kaki dan perkara yang telah menjadi lebih teruk. Para doktor memberitahu saya ada sedikit yang boleh mereka lakukan dan keadaan berikut berlaku akan menjadi pemotongan. Pada masa tidak melakukan mana-mana doktor terapi chelation sebutan.

Ketakutan adalah motivasi yang hebat. Perkara pertama yang saya lakukan ialah berhenti merokok dan budak telah menolong itu. Perkara kedua yang saya lakukan ialah mula penyelidikan untuk cara semula jadi untuk membersihkan saluran darah saya sampah yang menyebabkan arteri dan urat saya tersumbat. Saya pertama kali ditemui sebuah buku yang berjudul "memintas Bypass" dan satu lagi yang dikenali sebagai "The Way Chelation" Kedua-dua sumber yang sangat baik. Maklumat ini adalah semua yang saya perlu. Saya mula pencarian saya untuk seorang doktor yang melakukan terapi chelation.

Saya mengambil masa seketika untuk mencari satu kerana maklumat dan sumber-sumber hari ini tidak ada, terutama internet. Saya bernasib baik kerana saya mendapati doktor dalam tempoh 60 batu dan hanya dalam masa juga. Saya mempunyai satu luka lama saya pada kaki saya membuka semula. Saya mula IV terapi chelation sekaligus. Saya mengambil masa 3 rawatan seminggu untuk sejumlah sepuluh rawatan. Halfway melalui terapi luka menyembuhkan yang merupakan tindak balas yang pantas diberikan sejarah masa lalu saya.

Dengan sepuluh rawatan asal saya berasa lebih baik dan saya terbentuk terlebih dahulu lebih baik secara fizikal. Saya kini dapat berjalan sehingga satu batu tanpa rasa sakit betis. Saya menunggu kira-kira dua bulan dan melakukan 10 lagi rawatan yang tidak perlu lagi ambil semua kesakitan anak lembu itu dan saya kini boleh berjalan lima batu atau lebih. Ini adalah hebat kerana saya tidak dapat berbuat demikian kerana saya adalah seorang remaja.

Lebih sepuluh tahun akan datang saya mengambil sejumlah 60 IV rawatan chelation di enam lokasi berbeza di seluruh negara. Pada masa itu saya tidak pernah mempunyai kejadian semula atau tanda-tanda penyakit vaskular periferal. Sekitar umur 65 saya mula mempunyai tanda-tanda yang sangat kecil tetapi dengan semua pengalaman saya, saya boleh memberitahu ini adalah permulaan kepulangan peredaran miskin. Pada masa ini terdapat banyak produk chelation lisan ada yang tidak tersedia apabila saya mula terapi chelation.

Saya telah mengambil empat produk chelation lisan yang berbeza dan mendapati bahawa mengambil serbuk EDTA lurus dalam kuantiti yang besar adalah terbaik untuk saya. Apabila saya mempunyai masalah atau merasa seperti peredaran saya tidak pada yang terbaik saya mengambil 2400mg EDTA sebanyak dua hingga tiga kali sehari. Saya kini lebih 70 dan tidak mempunyai sebarang masalah peredaran. Saya telah lulus semua ujian tekanan dan yang paling penting, adalah dapat berjalan di atas lima batu dalam gunung yang tinggi Colorado. Terapi chelation berfungsi dikedua-dua IV dan bentuk lisan. Saya hidup bukti.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar