Penyembuhan Semulajadi Untuk Asid Reflux - Bahan-bahan Yang Boleh Mencegah Asid Reflux Sememangnya

Penyembuhan Semulajadi Untuk Asid Reflux - Bahan-bahan Yang Boleh Mencegah Asid Reflux Sememangnya

Refluks asid adalah keadaan yang sangat umum untuk orang dewasa. Ia boleh menjadi sangat menyakitkan dan berlama-lama yang kelihatan seperti selama-lamanya. Diet yang sihat dan rawatan rumah beberapa boleh menjadi penawar semula jadi untuk pedih ulu hati.

Mata air untuk refluks asid boleh mengurangkan dan menipu jumlah asid yang perut anda ada padanya, menyebabkan pedih hulu hati untuk mengurangkan saiznya, atau meninggalkan tanpa dapat dikesan. Walaupun ini tidak menjadi penawar semula jadi terbukti, kebanyakan orang yang cuba ia boleh melihat perbezaan apabila mereka tidak pernah mencubanya sebelum ini.

Air paip klorin yang mengandungi sahaja boleh menyebabkan GERD sahaja. Mata air adalah bebas klorin. Selain itu, epal sider cuka penawar adalah satu lagi penawar semula jadi untuk pedih ulu hati yang boleh memberi manfaat kepada anda dan kesihatan anda.

Satu lagi penawar semula jadi untuk refluks asid boleh menjadi kualiti yang baik yogurt digunakan beberapa kali sehari bersama-sama dengan dua kapsul acidophilus / bifodophilus dengan kiraan bakteria yang tinggi. Mengambil kapsul sekitar 2-3 kali sehari dengan setiap hidangan selama 3 minggu berturut-turut untuk gejala untuk tally, dan secara semula jadi, reda.

Yogurt mengandungi banyak bakteria, yang baik untuk makan sehingga di dalam asid perut anda. Makan secawan yogurt pada waktu pagi, makan tengah hari dan selepas makan malam perlu mendapatkan anda keputusan selepas hanya satu minggu.

Jika anda tidak mahu meningkatkan kesakitan keseluruhan refluks asid, menjauhkan diri dari aspirin dan ibuprofen. Kedua-dua ubat boleh mencetuskan sehingga asid dalam perut dan menyebabkan keadaan anda menjadi lebih teruk berbanding sebelum ini - ini adalah perkara yang paling biasa digunakan orang hari ini yang boleh mencetuskan sehingga refluks asid, dan adalah salah satu perkara yang anda tidak mahu menggunakan dengan penawar semula jadi untuk refluks asid.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar