Natural Remedy Common Cold

Natural Remedy Common Cold

Rasa sedikit di bawah Cuaca?

Bertindak segera untuk mengelakkan diri daripada sakit.

Fikirkan kembali ke masa lalu anda mempunyai selesema. Anda mungkin tahu atau dua hari sebelum itu anda telah akan jatuh sakit. Kami rasa hanya sedikit berbeza - badan kita memberi amaran kepada kita bahawa kita sedang berjuang pertempuran germy.

Lain kali anda mendapatkan perasaan bahawa, daripada menuju ke farmasi untuk menyimpan pada ubat untuk topeng gejala-gejala anda, cuba ini semua ubat biasa semula jadi sejuk.

Saya mula-mula belajar daripada ramuan ini nutrien dari Dr Robert Atkins, peneraju dalam perubatan sampingan.

Pada tanda-tanda pertama selesema, gunakan kuat pejuang jangkitan vitamin A dan vitamin C.

Dos yang besar diperlukan untuk Sure Up sistem imun supaya ia dapat menangkis serangan itu. Oleh besar yang saya maksudkan sekitar 5-10 gram vitamin C dan 50,000-100,000 IU vitamin A, berpecah atas beberapa dos siang hari. (Mengambil vitamin ini dengan makanan akan membuat mereka lebih berkesan.)

Berpasangan kedua-dua vitamin dengan lozenges zink (yang lebih berkesan daripada tablet untuk kegunaan ini) memberikan mengetuk punch kepada apa sahaja yang cuba untuk membuat anda sakit!

Hanya perlu diingat bahawa ini adalah dos yang tinggi Vitamin A - dan hanya boleh diambil secara sementara apabila anda merasa seperti anda turun dengan sesuatu. Jika anda bimbang tentang keracunan vitamin A, mengambil versi mycellized vitamin A. Ia tidak pernah menyebabkan sebarang kesan sampingan didokumenkan walaupun pada dos yang lebih tinggi.

Dos yang tinggi vitamin C, di sisi lain, adalah sangat selamat walaupun dalam jangka masa yang lama. Malah, dos yang tinggi ini bukan sahaja memastikan sistem imun anda, tetapi juga membuang toksin dalam badan dan membantu bakteria baik di dalam usus anda.

Bertindak cepat dengan ketiga-tiga nutrien adalah cara yang mudah untuk menghentikan kuman daripada membiak ke tahap mendapatkan anda sakit.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar