A Penyembuhan Untuk Hiperhidrosis - Adakah Akupunktur Jawapan Anda?

A Penyembuhan Untuk Hiperhidrosis - Adakah Akupunktur Jawapan Anda?

Bilangan kelenjar peluh badan individu mempunyai kesan kepada berapa banyak mereka berpeluh. Telah diketahui bahawa walaupun wanita mungkin mempunyai lebih banyak kelenjar peluh daripada lelaki, kelenjar peluh lelaki lebih aktif. Ini tidak selalunya benar namun.

Faktor-faktor tertentu seperti keturunan, keadaan perubatan, makanan, minuman dan ubat-ubatan boleh memainkan peranan utama dalam berapa banyak yang berpeluh individu. Faktor-faktor ini sering menyebabkan gangguan dipanggil hiperhidrosis. Hiperhidrosis adalah gangguan di mana kelenjar peluh seorang individu atau berlebihan yang terlalu aktif, yang boleh menyebabkan rasa malu dan rasa tidak selesa.

A menyembuhkan hiperhidrosis tidak jauh di luar jangkauan anda jika anda melihat semua pilihan yang ada. Satu ubat tersebut untuk hiperhidrosis yang boleh didapati dan banyak yang menderita tangan berpeluh dan kaki sering mendapatkan sebagai penyelesaian perubatan alternatif adalah akupunktur. Akupunktur telah Peen diamalkan untuk beberapa waktu sebagai ubat untuk hiperhidrosis.

Akupunktur - Rawatan Asli untuk Berpeluh

Selama lebih 2,000 tahun, kaum Cina telah menggunakan akupunktur sebagai rawatan semulajadi untuk hiperhidrosis. Akupunktur adalah amalan yang paling tua dan paling kerap digunakan perubatan di seluruh dunia.

Ramai orang yang telah dengan berkesan akupunktur sebagai satu cara semula jadi untuk merawat hiperhidrosis seperti hakikat bahawa tidak ada tempoh pemulihan yang terlibat. Acupuncture menggunakan beberapa kaedah yang melibatkan rangsangan tompok anatomi pada badan, menggunakan pelbagai prosedur. Ini penawar semula jadi untuk peluh berlebihan merangsang bintik berhubung dengan peluh saraf dalam badan untuk menghalang mereka daripada menjadi terlalu aktif. Kaedah akupunktur digunakan paling kerap melibatkan menindik kulit dengan pepejal, logam, jarum nipis yang dikawal oleh tangan atau oleh rangsangan elektrik.

FDA - Amerika Syarikat Pentadbiran Makanan dan Dadah

Amerika Syarikat Pentadbiran Makanan dan Dadah atau FDA akupunktur sebagai ubat semula jadi untuk hiperhidrosis dan penyakit lain pada tahun 1996. jarum tidak berbahaya dan steril yang diluluskan dikehendaki oleh FDA untuk digunakan, dan bahawa jarum perlu di tag untuk kegunaan tunggal hanya dengan web kami.

Acupuncture Pengalaman

Jarum logam digunakan dalam prosedur ini adalah tegas dan rambut nipis, jadi banyak orang mengalami sebarang kesakitan apabila jarum dimasukkan ke dalam kulit. Oleh kerana prosedur yang tidak melibatkan kesakitan, dan tidak ada ubat-ubatan yang diperlukan, seperti ketika prosedur pembedahan dilakukan, akupunktur telah bertukar menjadi salah satu kaedah yang paling diterima digunakan untuk menyembuhkan hiperhidrosis.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar